söndag 17 augusti 2014

Fina djur

Fotade lite djur med en kompis idag. Vi hade inte vädret på våran sida efter himlen öppnade sig. Så blöta vart vi, djuren och kameran. Men kul hade vi och det är egentligen det viktigaste. Trotts att jag stod i spöregn och fotade så hände det ingenting med kameran. Jag trodde att det skulle tvär dö, men icke. Så det blev jag glad åt =)


Bilderna blev sådär, motiven var underbara. Fast måste erkänna att jag tycker hästar är bra stora och jag har verkligen respekt för dem. Men eftersom jag inte brukar fotografera hästar vet jag inte riktigt hur ett bra "häst foto " ska se ut. Ni får gärna kommentera vad ni tycker. Vad kan jag göra bättre? vad är bra? Vilka foton gillar ni? vilka gillar ni inte?






1 kommentar:

  1. Jag tycker att den översta bilden på hästen är fin. Fast alla bilder var fina

    SvaraRadera